четвер, 28 січня 2016 р.

Методичний семінар "Найбільш типові помилки у роботі вчителів та шляхи їх подолання"

Методична робота вчителя – це цілісна система взаємозв’язаних дій і заходів, яка ґрунтується на досягненнях науки, передового досвіду й конкретному аналізі роботи вчителів.
    У нашій школі вона спрямована на:
Ø  всебічне підвищення професійної майстерності кожного вчителя;
Ø  збагачення,  розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу школи; досягнення оптимальних результатів освіти;
Ø  виховання і розвиток особистості.
  Основними складовими  роботи школи є такі напрями і аспекти як: методична робота, система навчання, система виховання.
Форми організації методичної роботи:

*         методична рада;
*         педагогічна   рада;
*         педконсиліуми;
*         психолого- педагогічні семінари;
*         огляди педагогічної майстерності тощо.


            З метою організації  безперервного підвищення науково-теоретичної та методико-технологічної компетентності вчителів в нашій школі був проведений методичний семінар  «Найбільш типові помилки у роботі вчителів та шляхи їх подолання». До семінару готувались всім колективом, тому захід пройшов в творчій атмосфері, не залишивши байдужим жодного педагога.  Під час виступу вчителі окреслювали типи помилок, яких ми припускаємось у своїй діяльності  та шляхи подолання помилок і їх наслідків. Практична частина семінару показала вмотивованість педагогів у самовихованні, саморозвитку та самовдосконаленні, без чого не можливе професійне та особистісне зростання вчителя.
Гриценко Г. Л.: "Навчання і виховавння школярів можливе лише за умови сформованості у педагога високого рівня педагогічної культури та етики"

Задорожнюк С. І. :"Учитель індивідуальний, інакше не може бути й мови про творчість".

Блажчук І. Й. :"Процес навчання і виховання неможливий без проотріч та конфліктів"

Яцкевич В. О.:"Причини конфліктів іноді непередбачувані".

Білецький В. О.:"Не потрібно забувати про те, що учні беруть приклад з вчителя".

Немає коментарів:

Дописати коментар