пʼятниця, 12 лютого 2016 р.

Час і досі не загоїв рани.

 15 лютого  - День виведення радянських військ з Афганістану. 27 років тому останній солдат покинув землю цієї ісламської країни. Дата виведення радянських військ з Афганістану стала днем вшанування всіх учасників бойових дій на території інших держав. В памяті афганців і досі жива та війна – приходить у спогадах та снах. З цієї  нагоди у школі проведено ряд заходів: виховний захід «Афганістан – мій біль, моя пекуча пам'ять»( відп. Вербінець Л.Г.)  для учнів початкових класів. Школярі мали змогу побувати у музейній кімнаті школи та ознайомитися з воїнами – афганцями нашого села. Для учнів 8 класу показано презентацію « 15 лютого – День виводу військ з Афганістану», яку підготувала Білецька І.В.   Цікаво пройшов урок мужності у 7 класі « Крізь пекло афганської війни» (кл.керівник Раднаєва Я.І.) Учні 5,7 та 8 класів відвідали та привітали воїнів-інтернаціоналістів: Ігнатенка В.О, Вуса І.М. та Шакірова Х.М.(кл.керівники Раднаєва Я.І., Гриценко Г.Л.) Бібліотекарем школи Гнатовською О.А. оформлено стенд «Сторінки обпалені війною». Війна – це не лише біль тих, хто воював, але й  трагедія тисяч і тисяч людей. Обов’язок кожного – пам’ятати і шанувати  полеглих  і піклуватися про живих. Низький уклін вам, воїни-інтернаціоналісти!

Виховний захід у початкових класах
Презентація для учнів 8 класу.
Урок мужності у 7 класі.
Привітання воїна - афганця Вуса І.М. Учні 7 класу , кл.керівник Раднаєва Я.І.


















































Немає коментарів:

Дописати коментар