Визначення обдарованості надзвичайно важливе – від цього залежить, як вчитель навчатиме учнів. Від розуміння суті обдарованості прямо залежить, на які особливості своїх учнів учитель звертатиме увагу.
Завдання школи — підтримати учня і розвинути його здібності, підготувати ґрунт для того, щоб ці здібності було реалізовано.
Одна із форм роботи з обдарованими та здібними учнями - це предметні олімпади. В нашій школі також використовується така форма роботи. Тому з 18 по 28 жовтня наші найкращі учні виконують завдання І (шкільного) етапу Всеукраїнських предметних олімпіад з основних предметів
Графік проведення предметних олімпіад
№
|
ПРЕДМЕТ
|
18/10
|
19/10
|
20/10
|
21/10
|
24/10
|
25/10
|
26/10
|
27/10
|
28/10
|
03/11
|
1
|
Укр..мова і літерат. (3-4 класи та 7-11 кл)
|
+
| |||||||||
2
|
Історія (7-11 кл)
|
+
| |||||||||
3
|
Правознавство (8-11 кл)
|
+
| |||||||||
4
|
Іноземна мова (8-11 кл)
|
+
| |||||||||
5
|
Математика (3-4 класи та 6-11 кл)
|
+
| |||||||||
6
|
Фізика (7-11 кл)
|
+
| |||||||||
7
|
Хімія (7-11 кл)
|
+
| |||||||||
8
|
Біологія (7-11кл)
|
+
| |||||||||
9
|
Інформатика (8-11 класи)
|
+
| |||||||||
10
|
Географія (7-11 класи)
|
+
| |||||||||
11
|
Основи коном. (10-11 кл)
|
+
| |||||||||
12
|
Трудове навч. (8-9 та 10-11 кл)
|
+
| |||||||||
13
|
Екологія (9-11 кл)
|
+
| |||||||||
14
|
Астрономія (10-11 кл)
|
+
| |||||||||
15
|
Інформаційні технології ( 9-11 кл)
|
+
|
Немає коментарів:
Дописати коментар