субота, 16 листопада 2019 р.

1991 рік... В історії нашої країни стались важливі події. Того року змінилось і моє життя - я закінчила фізико-математичний факультет Херсонського педінституту та за розподілом приїхала працювати до Павлівської середньої школи. Пам'ятаю свої враження від села, яке я побачила вперше, від школи, колективу.
Разом зі школою та колективом я пережила важкі роки - роки постійного дефіциту коштів на ремонти, матеріальну базу, заробітну плату. Жодного разу не виникало бажання змінити місце роботи, знайти "краще" місце. А за останні три роки школа відродилась - ніби помолодшала. Хочеться, щоб цей процес не зупинився, щоб коридори та кабінети наповнюються дитячими голосами, а колектив поповнювався молодими талановитими педагогами.
Я люблю тебе, моя школо, і бажаю тобі лише процвітання.






























Немає коментарів:

Дописати коментар